Viken brukerhjelp - Viken fylkeskommune

Viken brukerhjelp

I arbeidet med nye Viken fylkeskommune er det tatt i bruk flere ulike verktøy. Har du tekniske utfordringer rundt disse, kan du kontakte Viken brukerhjelp. Vær oppmerksom på at det er ulik brukerhjelp for ansatte (og folkevalgte) som har fått Viken-bruker og for ansatte som jobber i prosjektet med brukerkontor fra en av dagens fylkeskommuner. 

Brukerhjelp for ansatte og folkevalgte i Viken

Epost: brukerhjelp@viken.no
Telefon: 69 11 76 00 

Meld inn ditt behov via portal for brukerhjelp

Brukerhjelp for ansatte i prosjekt Viken

Epost: brukerstotte@viken2020.no
Telefon: 22 05 55 88

Meld inn ditt behov via portal for brukerstøtte

Du kontakter Viken brukerhjelp dersom du trenger hjelp eller ønsker tilgang til et av følgende områder i ditt arbeid med prosjekt Viken:

  • Prosjektarkiv i ePhorte
  • Prosjektportalen
  • Ønske om endringer/innlegg på hjemmesiden viken.no
  • Office365/Skype

Viken brukerhjelp er betjent av ansatte fra alle tre fylker. Det betyr at du kan treffe på en ansatt som ikke kjenner ditt driftsmiljø ned til minste detalj. Brukerhjelp vil da registrere saken og sende den videre til en kollega som kjenner ditt miljø bedre.

Pålogging brukerstøtteportal

Er du en av de som skal løse saker i IKT-Viken brukerstøtte?