Viken brukerhjelp - Viken fylkeskommune

Viken brukerhjelp

I arbeidet med nye Viken fylkeskommune er det tatt i bruk flere ulike verktøy. Har du tekniske utfordringer rundt disse, kan du kontakte Viken brukerhjelp.

Kontakt Viken brukerhjelp

Epost: brukerhjelp@viken.no
Telefon: 69 11 76 00 

Meld inn ditt behov om hjelp via IKT Viken brukerstøtte-portalen

Du kontakter Viken brukerhjelp dersom du trenger hjelp eller ønsker tilgang til et av følgende områder i ditt arbeid med prosjekt Viken:

  • Prosjektarkiv i ePhorte
  • Prosjektportalen
  • Ønske om endringer/innlegg på hjemmesiden viken.no
  • Office365/Skype

Ordinær brukerstøtte skal du som vanlig få hjelp til av din lokale brukerhjelp der du sitter

Viken brukerhjelp er betjent av ansatte fra alle tre fylker. Det betyr at du kan treffe på en ansatt som ikke kjenner ditt driftsmiljø ned til minste detalj. Brukerhjelp vil da registrere saken og sende den videre til en kollega som kjenner ditt miljø bedre.

Pålogging brukerstøtteportal

Er du en av de som skal løse saker i IKT-Viken brukerstøtte?

Her kan du logge deg på IKT brukerstøtte: Pureservice-portalen